KORZYŚCI

UREGULOWANY
SPOSÓB ŻYWIENIA

Wiem co jem

PROFILAKTYKA ZDROWIA

Dbam o siebie od wewnątrz

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU I PIENIĘDZY

Wiem co kupuje

SZYBSZE OSIĄGNIECIE CELU

Znam klucz do mojego sukcesu


Zdrowa sałatka
 

PLAN ŻYWIENIOWY KROK PO KROKU

Spersonalizowany plan żywieniowy jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie, jeżeli lubisz mieć zaplanowane posiłki z wyprzedzeniem, a nie masz wystarczających kwalifikacji i czasu aby rozplanować je we własnym zakresie. Dzięki mojej pomocy nie będziesz musiała poświęcać czasu na zastanawianie się co dzisiaj powinnaś przygotować i zjeść. Również zakupy nie będą dla Ciebie problemem, gdyż otrzymasz gotową listę zakupów, która będzie Twoim osobistym kierunkowskazem w sklepie. Twoja dieta zostanie ułożona zgodnie z Twoimi preferencjami, stanem zdrowia, budową ciała i poziomem aktywności fizycznej, tak abyś w efektywniejszy sposób osiągała swoje cele. Ponadto dzięki dobrze zbilansowanemu jadłospisowi zadbasz o swój organizm od wewnątrz i dostarczysz mu wszystkich niezbędnych składników.

 
Nadziewane awokado

1. ZAMÓW PLAN ŻYWIENIOWY

(7 LUB 14-DNIOWY)

Aby zamówić plan żywieniowy skontaktuj się za pomocą e-maila kontakt@kobiecastrefazdrowia.pl lub za pomocą formularza kontaktu.

2. UZUPEŁNIJ WYWIAD ŻYWIENIOWO-MEDYCZNY

Otrzymaj specjalistyczny kwestionariusz pozwalający poznać Twój cel, pomiary antropometryczne, stan zdrowia, preferencje kulinarne i poziom aktywności fizycznej.

3. OTRZYMAJ PLAN I CIESZ SIĘ EFEKTAMI

W planie żywieniowym znajdziesz:

  • jadłospis 7 lub 14-dniowy

  • przepisy do każdego posiłku

  • listę zakupów i plan na lodówkę 

  • zalecenia żywieniowe pomagające wcielić w życie zdrowe nawyki

DIETA REDUKCYJNA

Schudnij zdrowo i bez zbędnych wyrzeczeń

DIETA W INSULINOOPORNOŚCI

Zadbaj o swoje zdrowie i samopoczucie

DIETA W CHOROBIE HASHIMOTO

Popraw swoje zdrowie i wspomóż pracę tarczycy

DIETA DLA PŁODNOŚCI

Zwiększ szansę na ciąże

DIETA KOBIET W CIĄŻY I PO PORODZIE

Zadbaj o siebie i swoje dziecko

DIETA W PCOS

Złagodź objawy i zadbaj o równowagę hormonalną

 
 

"Po ciąży przybyło mi sporo kilogramów. Nigdy nie wierzyłam, że schudnięcie może być takie łatwe, ale kiedy szwagierka poleciła mi Panią Julię postanowiłam zaryzykować. Udało nam się ustalić wszystkie szczegóły dotyczące diety, Pani Julia brała nawet pod uwagę moje upodobania żywieniowe Dostawałam dokładnie rozpisane jadłospisy ze wszystkimi przepisami i listami składników. Efekty zobaczyłam już po dwóch tygodniach i mimo sporadycznych grzeszków schudłam około 15 kilogramów w pół roku Wszystko było oczywiście dostosowane do mojego organizmu i w żaden sposób nie odbiło się na moim zdrowiu. Od roku utrzymuję wagę bez żadnych efektów jojo. Pani Julia zaszczepiła we mnie pasję do zdrowego odżywiania i do tej pory zwracam uwagę na składy produktów, które wybieram. Czuję się bardzo atrakcyjna i cieszę się, że podjęłam tą decyzję, aby oddać się w ręce tak dobrej dietetyczki, bo diametralnie zmieniła moje życie"

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA DIETY WEGETARIAŃSKIEJ?

Tak. Zajmuję się również układaniem diet wegetariańskich i wegańskich.

NIE MAM CZASU ŻEBY GOTOWAĆ. CZY BĘDĘ W STANIE STOSOWAĆ SIĘ DO JADŁOSPISU?

Tak. Układając jadłospis biorę pod uwagę możliwości czasowe i umiejętności kulinarne. W przypadku bardzo, bardzo ograniczonego czasu, zachęcam do przygotowywania posiłków na kilka dni, stosowania technik mrożenia i innych technik umożliwiających oszczędzanie czasu.

CZY NIE WYSTARCZĄ MI DARMOWE DIETY, ZNALEZIONE W INTERNECIE?

Diety dostępne w internecie nie uwzględniają wielu indywidualnych cech, jak na przykład: wiek, płeć, budowa ciała, styl życia oraz stan zdrowia. Z tego względu często mogą nie prowadzić do celu oraz negatywnie wpływać na samopoczucie, stan zdrowia oraz kondycje skóry, włosów i paznokci.

ILE MOGĘ SCHUDNĄĆ?

Tempo utraty kilogramów zależy od wielu cech indywidualnych i zawsze jest ustalane wspólnie na podstawie udzielonych w trakcie konsultacji informacji. Rekomenduje się utratę masy ciała na poziomie 0,5-1 kg na tydzień, czyli około 2-4 kg miesięcznie. Nie zaleca się szybszej utraty masy ciała, aby nie doprowadzić do zaburzeń hormonalnych, zaniku miesiączki, uczucia zmęczenia i osłabienia, trudności z koncentracją, wypadania włosów, utraty znacznej ilości masy mięśniowej a także zwiększonego ryzyka pojawienia się efektu jojo. 

CZY BĘDĄC NA DIECIE REDUKCYJNEJ BĘDĘ GŁODNA?

Jadłospis dobierany jest zawsze zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem organizmu. Nie układam diet głodówkowych, które mogą prowadzić do wielu negatywnych skutków zdrowotnych. W dietach o niższej zawartości "kalorii" zwracam szczególną uwagę na wielkość porcji, indeks sytości produktów, zawartość błonnika pokarmowego i indywidualne preferencje.

 

ZADAJ MI PYTANIE

Nie znalazłaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Napisz do mnie za pośrednictwem formularza, a ja postaram się odpowiedzieć jak najszybciej. 

 

©2020 by Kobieca Strefa Zdrowia.